Всі ми живемо в сучасному світі, де події змінюються дуже швидко і потребують оперативної реакції. Якщо список Ваших справ схожий на снігову кулю, що котиться згори набираючи об’єм, тоді доведеться вчитись ефективно розподіляти час. 😉⏱

Що ж являє собою тайм-менеджмент в наші дні?
Це система дій, головною метою якої є виконання якомога більше задач, мінімізувавши часові витрати на них, та знизивши рівень стресу.

Ідея ефективного управління часом  настільки захоплює багатьох сучасних людей, що в світі навіть почали створювати кафедри тайм-менеджменту при університетах🎓. Про велику кількість книг, вебінарів, курсів і посібників можна навіть не говорити. 📚То на чому ж будується і як працює технологія керування власним часом?💡

Тайм-менеджмент має базові складові, які повинні працювати в комплексному вигляді. Основні з них:

1. Планування і постановка цілей. 📆

2.  Розстановка пріоритетів і дедлайнів по кожній задачі. 📌

3.  Аналіз витрат часових ресурсів. ⏳

4.  Складання “чек листів”📝

5.  Делегування обов’язків.🗣

6.  Виключення зайвих завдань та самоорганізація.👌🏼

Тайм-менеджмент необхідний не тільки офісним працівникам, керівникам і менеджерам: керувати головним ресурсом життя – власним часом – треба всім, хто ставиться до себе відповідально і серйозно.🤔👆🏼

Управління  часом не обмежує нашу свободу, а навпаки – створює її.