•  Як я можу підібрати корм для риб?

Для цього Вам необхідно знати вид риби, середню вагу, середовище розведення риби(УЗВ, ставок). Завдяки цим даним Ви зможете самостійно обрати корм на сайті, або озвучити ці умови менеджеру, який допоможе Вам підібрати корм.

 

  • Чи можу я оплати замовлення за номером картки?

На жаль, оплати на картку немає. Сплатити за товар можливо лише на розрахунковий рахунок.

 

  • Коли зможете відправити корм?

Відправлення здійснюються в робочі дні: з понеділка по п’ятницю. Якщо оплата здійснена до 14:00 год, то відправляємо в той самий день.

 

  • Що робити якщо у відділенні перевізника, я зауважив, що посилка пошкоджена або не відповідає замовленню?

Перед відправкою товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні товару Ви можете його перевірити на наявність пошкоджень і на місці пред'явити претензії службі доставки. 

При потребі зробіть фото посилки/товару та зв'яжіться з нами за номером 0681009010.

 

  • Як я можу отримати знижку на товар?

У нас впроваджена програма накопичення, тому кожен хто залишає замовлення на сайті автоматично стає її учасником. Детальніше про умови Ви можете дізнатися перейшовши за посиланням: https://stemar.com.ua/nakopychuvalna-programa/, або у менеджера.

 

  • Чи можу я оформити замовлення на юридичну особу та отримати первинні бухгалтерські документи?

Звісно, Ви матимете змогу отримати всіх необхідні документи. Просимо врахувати, що компанія ТОВ “СТЕМАР РИТЕЙЛ” не є платником ПДВ.

 

  • Чи можу я під'їхати до Вас в офіс та купити товар?

На жаль, самовивозу немає. Компанія може відправити Ваше замовлення зручним для Вас перевізником (Нова пошта, Міст експрес).  Доставка здійснюється до відділення або за вказаною Вами адресою.

 

  • Як швидко зі мною зв'яжеться менеджер після оформлення замовлення або запиту на зворотній дзвінок?

Менеджер нашої компанії зв'яжеться з Вами протягом 10 хв.

 

  • Коли я отримаю номер ТТН для відстеження доставки замовлення?

Вдень відправлення Вашого замовлення, близько 18:00, на номер, який Ви вказали при оформленні замовлення, надійде смс з номером ТТН.

 

  • Чи можна замовити товар, якщо на сайті вказано, що його немає в наявності?

На жаль, ні.
Якщо товару немає в наявності, Ви можете увійти в Особистий кабінет, та скористатися функцією «Повідомити, коли з'явиться».