Як показали певні опитування дослідницьких компаній -  в 2021 році частка тих, хто планує шопінг 26 листопада зменшилася на 5%. Якщо в 2020-му 35% людей планувати купувати речі під час Чорної п’ятниці, то цьогоріч – 30%. 😱🛍

Опитані жителі України констатували той факт, що в порівнянні з минулим роком «споживчий кошик» трохи змінився. Найімовірніше, за останні півтора року локдауну люди купили все необхідне, зокрема, для дистанційної роботи: телефони, планшети, навушники. А ось з одягом ситуація інша: з’явилася можливість виходити у світ, відкрилися заклади, багато компаній вийшли працювати в офіси знову.

67% опитаних робитимуть покупки онлайн, а решта 33% йтимуть до офлайнових магазинів.🛒📱✅
Серед усіх онлайн-магазинів опитані найбільше довіряють українським – 80%. На другому місці китайські сайти – 44%. Далі – Європа (20%) та США (14%).🤔😯

Відтак прогнозують, що цього року українці віддадуть перевагу таким категоріям товарів: 

✅Одяг та взуття – 45% 
✅Електроніка – 38%
✅Побутова техніка – 26%
✅Косметика та побутова хімія – 24%
✅Аксесуари для дому та декор – 23%
✅Їжа – 18%

А що плануєте придбати Ви? 
Гарного Вам шопінгу!🤗🤗